Traditionsenligt hölls julavslutningen i Östra Grevie kyrka.
Stämningen var som väntat god. Inspirerande tal levererades från såväl prästen som vår rektor och kursdeltagare från Musikteater imponerande med sin vackra skönsång.
En fågel viskade i örat att kursdeltagarna på vår Malmöfilial hade det minst lika mysigt och trevligt i Malmö, när de firade med vänner och familj 💜
📸 De stämningsfulla och fina bilderna är tagna av Filippa Axelsson, kursdeltagare på vår eminenta Fotolinje.