Stort grattis till hela Turismutbildningen!

Studenterna på Turismutbildningen har efter 1 års studier på Östra Grevie folkhögskola tagit examen idag.

Stort grattis till hela klassen, alla 15 studenter har fått jobb inom event, rese- och besöksnäringen, fantastiskt bra jobbat!

Under året har våra studenter haft praktik på olika företag i Europa vilket har lett till fortsatt arbete efter avslutad utbildning hos bland annat Scandorama, Nobel House hotel, BRA flygbolag, Malmö Arena, SAS, Scandic Sthlm, Clarion hotel Malmö Live, Travel shop, Gotland.net, Researrangör Tyskland.

Vill du Jobba med event, resor och projektledning i framtiden?  Är du intresserad av att söka vår utbildning?

Kontakta oss på 040-556200 eller vasb@bfgenterivrsbyxubtfxbyn.pbz så berättar vi gärna mer!